title2-1.jpgث-1.jpg
خانه / مشاور / مشاور ازدواج دینی

مشاور ازدواج دینی

مشاور ازدواج دینی می توند نقش مهمی در تشکیل و تحکیم خانواده داشته باشد. حتما برای خود یک مشاور ازدواج دینی داشته باشید. مسلما ضرر نخواهید کرد.

فواید مراجعه به مشاور ازدواج دینی

مشورت و مشاوره به معنای هم‌اندیشی و استفاده کردن از عقل دیگران است؛ چنانچه علی علیه‌السلام فرموده اند :

«مَن شَاورَ الرِّجال شَارکها فِی عُقُولِها؛ کسی که با دیگران مشورت کند، در خِرد آن‌ها شریک است.»۱

مشاور ازدواج دینی

هرچقدر هم انسان باتجربه باشد اما نمیتواند در همه زمینه ها صاحب نظر باشد. نیاز به مشاور در مشاوره ازدواج و خانواده قابل انکار نیست. چرا که همه دارای خانواده هستند و نیازمند فراگیری مهارت های تشکیل و تحکیم خانواده. شما با مراجعه به مشاور و روانشناس روحانی مهارت های لازم در تشکیل و تحکیم خانواده را فرا میگیرید.

زمان مراجعه به مشاور ازدواج دینی

هر جوانی نیاز به ازدواج دارد. بنابراین از همان زمانی که در خود احساس نیاز به ازدواج را مشاهده کردید حتما به دنبال مشاور خوب در زمینه مشاوره ازدواج و خانواده باشید.

حتی اگر تصمیمی بر ازدواج ندارید از مشاوره با مشاور ازدواج و خانواده و مطالعه و کسب تجربه و مهارت در زمینه ازدواج غافل نشوید.

برای بهتر زیستن مشورت کنیم، مطالغه کنیم، با نگاه دقیق به افراد موفق در ازدواج و خانواده نگاه کنیم ، از مشاوره مشاور خوب بهره بگیریم تا با چشمانی باز مسیر خود را انتخاب کنیم. در راه زندگی پستی و بلندی هست. اما با همراهی و مشاوره با روانشناس خانواده و ازدواج می توان این مسیر را به راحتی طی کرد.

با کمک مشاور خوب می توان حتی از سختی های مسیر نیز لذت برد و برای ادامه راه ره توشه گرفت.

شما می توانید جهت مشاوره تلفنی ، مشاوره ازدواج دینی ، مشاوره ازدواج و همسریابی ، مشاوره خانواده ، مشاوره ازدواج و طلاق ، مشاوره آنلاین تصویری در قم و تهران با ما تماس بگیرید.

[۱]. بحارالانوار، ج۱۸، باب۱۶۳، ص۳۸۲

مشاور ازدواج دینی و کاهش امار طلاق

ازدواج موضوع پیچیده ای است که بدون مشورت گرفتن از کارشناسان و مشاوران متخصص به سختی می توان به نتایج خوبی دست یافت. مشاور به عنوان یک کاربلد می تواند با اجرای تست های روان سنجی و مشاوره فردی به شناخت و اگاهی از طرفین می افزاید.

مشاور ازدواج دینی براساس مهارت و دانشی که در رشته مشاوره دارد و همچنین بهره مندی از علوم دینی و معارف قرانی دارد می تواند مشاوره جامع و چندجانبه ای به متقاضیان ارائه می دهد. اختلافات و تعارضات زناشویی که در جریان زندگی مشترک و بعد از ازدواج رخ می دهد غالبا به دلیل شناخت محدود و یا عدم اطلاع طرفین از وضعیت روانی و خصوصیات رفتاری خلقی همدیگر می باشد.

کارامدی مشاوره ازدواج زمانی واضح و اشکار می گردد که زوجین می دانند شخص مقابل چه خواسته ها و انتظاراتی دارد و یا ویژگی های اخلاقی او چیست. بنابراین راحت تر با موضوعاتی که چالش افرین است و تفاوت ارا را به میان می اورد برخورد می کنند و کمتر به سوی جدایی و طلاق هدایت می شود .

ارتقا جایگاه پایداری و صمیمیت در خانواده در مشاوره ازدواج دینی معین می شود. تاثیری که مشاور ازدواج دینی و کاهش امار طلاق دارد انکارناپذیر است.

مشاور ازدواج دینی

مشاور ازدواج دینی مردان

در دنیای امروزه که روابط اجتماعی گسترده و متنوع شده است زمینه ای برای دوری و فرار از ازدواج برای مردان و پسران کشور ما ایجاد نموده است. دردسترس بودن شیوه های شروع رابطه های جدید را عاملی مخرب در عدم ترغیب جوانان به ازدواج معرفی می کنند.

رابطه های موقتی که در ان مسئولیت پذیری کمتر و گرفتاری های مستمر زندگی مشترک را ندارد این روزها رونق زیادی دارد. اما در این بین نقش مشاوران و کارشناسان علوم روانشناسی پررنگ تر جلوه می نماید که با افزایش سطح دانش عمومی و به ویژه برای مردان آنان را از مزایای پربرکت زندگی متاهلی و ازدواج مطلع سازند.

کنار زدن باورهای غلط پیرامون دوران تاهل و تعهد می تواند توسط مشاور ازدواج دینی مردان عملیاتی شود. مشاور ازدواج مردان می کوشد شناختی واقعی و ملموس از شرایط ازدواج و ادامه زندگی در جو خانواده مستقل را برای متقاضیان و مردان مراجعه کننده بازگو نماید تا هم از هراس و نگرانی انان نسبت به زندگی مشترک بکاهد و هم انگیزه ای برای تشویق به ازدواج را در انان ایجاد نماید.

مشاور ازدواج دینی

مرکز مشاوره ازدواج دینی در تهران

تهران که کلان شهر و پایتخت کشور ما شناخته می شود برای ساکنین خود مسائل متنوعی را هر روز رقم می زند . به بیان دیگر شهروندان تهرانی به واسطه زندگی شهرنشینی و پایتخت نشینی با مشکلاتی سروکار دارند که شاید در مراکز کم جمعیت کمتر با ان بتوان مواجه شد .

آسیب های روانی اجتماعی مخل زندگی راحت و اسوده ساکنین شهر شده و هر آن سلامت روان آنان را تهدید می کند. بر همین اساس مرکز مشاوره در جهت خدمت رسانی به دغدغه های فکری و ذهنی و موضوعاتی که بحران آفرین شده اند تشکیل شده است.

استخدام مشاورین حرفه ای و کاربلد در مرکز مشاوره ازدواج دینی تلاش می کنند طرفین را در تشکیل زندگی مشترک و خانواده سالم و موفق یاری رسانند. با اموزش ترفندهایی برای افزایش سطح صمیمیت و همدلی به زوجین مشاوره همسرداری ارائه می دهند.

علاوه بر این مشاوران ازدواج و روانشناس متخصص اماده خدمت رسانی و اجرای جلسات مشاوره حضوری و غیرحضوری تلفنی و انلاین برای متقاضیان در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره طلاق ، مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره جنسی و زوج درمانی نیز می باشند.

آرزو و تلاش ما خوشبختی شما

منبع : سایت امرخیر

amrekheirr.ir

مطلب پیشنهادی

مشاور خوب براى حل مشکلات زناشویی 09108644909

مشاور خوب براى حل مشکلات زناشویی

اگر به دنبال مشاور خوب براى حل مشکلات زناشویی برای خود یا اطرافیان هستید با …

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نام

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09108644909

پیامک بدید
error: Content is protected !!
کانال ازدواج کانال مشاوره ک غذای سالم