title2-1.jpgث-1.jpg
خانه / مشاور / مشاوره اسلامی ازدواج و خانواده در قم

مشاوره اسلامی ازدواج و خانواده در قم

مشاوره اسلامی ازدواج و خانواده در قم گسترش زیادی داشته است. مشاوره اسلامی ازدواج توسط مشاورین روحانی انجام میگیرد. این مشاورین روحانی تخصص روانشناسی و مشاوره را به قدر کافی دارند.

مشاوره اسلامی ازدواج و خانواده در قم 09108644909

هدف اصلی مشاوره قبل از ازدواج

هدف اصلی مشاوره قبل از ازدواج ، راهنمایی به افراد براى انتخاب زوج مناسب است . مشاوره قبل از ازدواج یکی از مهم ترین مراحل ازدواج و همسر گزینی است ، زیرا باعث پیشگیری از طلاق عاطفی و رسمی و تامین بهداشت روانی خانواده می شود .

کیفیت مشاوره اسلامی ازدواج در مشاوره قبل از ازدواج

در مشاوره قبل از ازدواج ، مشاور چند جلسه به صورت تکی و چند جلسه هم دو نفره مشاوره میدهد . محتوای مشاوره اسلامی طبق توصیه و آموزه های دینی است. اما گاهی از طریق آزمون های معتبری احتمال موفقیت آمیز بودن ازدواج را بررسی می کند. در این جلسات خصوصیات فردی دختر و پسر ، سابقه خانوادگی ، نگرش و ارزشها و  ویژگی های شخصیتی در طرفین مورد بررسی قرار می گیرد. البته شرط موثر بودن این جلسات این است که از مخفی کاری و پاسخ های نادرست اجتناب کنند .

تعداد جلسات مشاوره قبل از ازدواج

بهتر است دختر و پسر قبل از ازدواج « زیر نظر والدین» ۱۶ جلسه با یکدیگر صحبت کنند . حداقل ۵ جلسه آن با حضور روانشناس و مشاور ازدواج و خانواده باشد .

نوبت گیری مشاوره اسلامی ازدواج و خانواده در قم

جهت مشاوره فردی، مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره خانوادگی ، می توانید به مرکز مشاوره ازدواج مطلع عشق مراجعه نمایید و زیر نظر روانشناس و مشاور روحانی مرکز ،از مشاوره تخصصی و مشاوره دینی ایشان در زمینه های فوق استفاده نمایید.

شماره مشاور و روانشناس روحانی

برای مشاوره حضوری ، مشاوره آنلاين تصویری و مشاوره تلفنی ، با منشی مرکز تماس بگیرید و ساعت حضور یا صحبت خود را با ایشان هماهنگ نمایید.

مشاوره  اسلامی ازدواج و همسان گزینی

تاثیر باورهای دینی که ریشه در معنویت و اعتقاد قلبی به مذهب اسلام داشته باشد در زندگی متنوع و با خیروبرکت خواهد بود. به گونه ای که فردی که از اندیشه های دینی بهره مند است در انتخاب همسر و سایر انتخاب های مهم زندگی وام دار نظر و تحلیل اسلامی می باشد.

میزان پایبندی زوجین به ارزش های اعتقادی و مذهبی نمایانگر تاثیر از مشاوره اسلامی ازدواج است به گونه ای که چنین اشخاصی به دنبال راهکارها و دستورالعمل هایی هستند که دین و شریعت اسلام به آنها توصیه و سفارش نموده است. بنابراین این افراد درمشاوره همسان گزینی به سمتی هدایت می شوند که فرد موردنظر از درجه پایبندی مطلوب این شخص برخوردار باشد.مشاوره اسلامی ازدواج در قم

مشاوره اسلامی ازدواج و خانواده در قم

شهر قم به واسطه بافت و فرهنگ مذهبی و اسلامی که دارد و به واسطه بقعه و زیارتگاه متبرکه حضرت معصومه محل امد وشد زایران فراوانی است. مشاوره اسلامی نیز در این شهر از استقبال بیشتری بهره مند است چرا که شهروندان قمی به دلیل باورهای اعتقادی و مذهبی خود تابع راهکارهایی هستند که نقش و هویت دینی و معنوی را در ان تقویت بخشد.

بنیان خانواده در مشاوره اسلامی بسیار مورد تاکید و توجه قرار می گیرد. مشاوره اسلامی ازدواج و خانواده در قم با استفاده از بکارگیری نیروی متخصص و کارشناسان علوم مشاوره و وروانشناسی می کوشند به ازدواج موفق و تشکیل خانواده سالم و پویا خدمت رسانی کنند. مشاوره حضوری و غیرحضوری در جلسات مشاوره مشخص برگزار می شود .

مشاوره ازدواج و ترغیب جوانان

مشاور اسلامی ازدواج در برنامه ها و راهکارهایی که ارائه می دهند به دنبال افزایش انگیزه و ترغیب جوانان به ازدواج می باشد. کنار زدن موانع و کم رنگ کردن بهانه ها برای دوری از ازدواج نیز با اصول و روش هایی انجام شدنی است. برخی از جوانان به دلیل ترس از مسیئولیت پذیری و یا مشکلات اقتصادی نظیر عدم توانایی در خرید مسکن و مقدمات زندگی از تشکیل خانواده و ازدواج سرباز می زنند.

مشاوره ازدواج و ترغیب جوانان موجب می شود امار ازدواج های سالم و خانواده شاد وموفق بالا رود. تمرکز بر جنبه های مثبت همسر گزینی و مشاوره همسان گزینی کمک می کند اشتیاق و اگاهی زوجین نسبت به مساله ازدواج افزایش یابد و با دید جامع تری اقدام کنند.

مشاوره اسلامی ازدواج و خانواده در قم

مرکز مشاوره  ازدواج و خانواده در اصفهان

دفتر مشاوره پذیرای مراجعین به صورت مشاوره حضوری و غیرحضوری می باشد . اخیرا در مرکز مشاوره جلسات مشاوره انلاین و غیرحضوری و تلفنی برگزار می شود. مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در اصفهان پاسخگوی نیازها و ابهامات مراجعینی است که در زندگی خود با معضلات فراوانی مواجه هستند.

مشاوره فردی ، مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت و تربیت فرزند از جمله موضوعاتی است که فرایند مشاوره را برای مخاطبین تسهیل می نماید. کلینیک مشاوره پاسخگوی اسیب ها و اختلالات روانی می باشد.

مشاورین متخصص و حرفه ای بر حسب نیاز مراجعین جلسات درمانی و روان کاوی را تشخیص و شناسایی می کنند. خانواده درمانی و درمان های معنوی از سوی روانشناسان اسلامی به کار گرفته می شود.

شهر اصفهان هم که به خاطر جمعیت زیاد در معرض آسیب های روانی متنوعی قرار می گیرد ضرورت دارد که از خدمات مشاوره به طرق مختلف بهره مند شوند. امکانات مشاوره تلفنی و انلاین بر روی بستر فضای مجازی فرصت مناسبی است که سایر اقشار بدون دردسر وترس از افشای هویت و پرهیز از تصمیمات عجولانه از آن بهره مند می شوند.

خوشبختی شما … آروی ماست

منبع : سایت امرخیر

amrekheirr.ir

مطلب پیشنهادی

مشاور خوب براى حل مشکلات زناشویی 09108644909

مشاور خوب براى حل مشکلات زناشویی

اگر به دنبال مشاور خوب براى حل مشکلات زناشویی برای خود یا اطرافیان هستید با …

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نام

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09108644909

پیامک بدید
error: Content is protected !!
کانال ازدواج کانال مشاوره ک غذای سالم