title2-1.jpgث-1.jpg
خانه / روانشناس / فواید مراجعه به روانشناس خانواده و ازدواج

فواید مراجعه به روانشناس خانواده و ازدواج

فواید روانشناس خانواده و ازدواج زمانی مشخص می شود که  در شرایط سخت زندگی قرار گرفته باشید. زمانی که تصمیم گرفتن درباره بعضی چیزها برایت سخت و دشوار می شود  و نمیدانید چه کار باید انجام دهید مراجعه به روانشناس روحانی ميتواند به شما کمک کند.

فواید روانشناس و مشاور

  1. هر فردی در مواقعی نیاز به حرف زدن و راهنمایی با شخص دیگر دارد . در نتيجه مراجعه به مشاور و روانشناس روحانی و مشورت و راهنمایی از او میتواند برطرف کننده مشکل باشد.
  2. در مسایلی مثل شروع زندگی مشترک از مشاور دینی می توانید کمک بگیرید ، که یکی از موقعیت های دشواری است که لازم است هر فردی در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشد.
  3. وقتی فرزندان شما در سن بلوغ هستند ، مشاور و روانشناس روحانی اطلاعات درست و کاملی را به شما میگوید تا احتمال بروز مشکل کاهش یابد .
  4. وقتی ما در زندگی در مسئله ای دچار شکست شویم به کمک نیاز داریم ولی شکست در زمینه شکست عشقی از حساسيت بیشتری برخورداراست و نیاز به کمک و مهارت های مشاور ازدواج و خانواده دارد.
  5. در انتخاب همسر و آغاز زندگی مشترک هم میتونیم به مشاور و ازدواج و خانواده مراجعه کنیم.
  6. قبل از بچه دار شدن حتما از راهنمایی و مهارت های مشاور و روانشناس روحانی میتوانید استفاده کنید. تا بدانید در آینده چطور با فرزند خود رفتار کنید.
  7. حتی در انتخاب شغل و رشته تحصیلی هم میتوانید از علم و دانش روانشناس روحانی کمک بگیرید.
  8. در مسائل دیگری چون غم از دست دادن عزيزان و تغییرات میانسالی و طلاق و …میتوانید از مشاور و روانشناس روحانی کمک بگیرید.

افرادی هم که دچار استرس و اضطراب میشوند حتما باید با مشاور و روانشناس روحانی در ارتباط و مشاوره باشند.

دلیل مراجعه نکردن بعضی به مشاور و روانشناس دینی

فواید روانشناس بسیار است. بعضی از افراد وقتی بحث مراجعه به روانشناس و مشاوره پیش میاد عصبانی می شوند، براى اینکه هنوز این ذهنیت و باور منفی را دارند که فقط افراد دیوانه به روانشناس و روانپزشک مراجعه میکنند . در حالی که همه ما در شرایطی نیاز داریم با یک فرد متخصص و مشاور خوب صحبت کنیم .

در گذشته فقط اشخاصی که مشکل جدی داشتند و یا از لحاظ عصبی در وضعیت خوبی نبودند به روانشناس مراجعه میکردند ، اما امروزه نه تنها آنها ، بلکه اشخاصی هم که احساس رضايت از زندگی دارند ، لازم میدانند که با یک روانشناس و مشاور خوب در ارتباط باشند .

مشاوره با روانشناس روحانی 

شما میتوانید براى رسیدن به یک حس خوب و براى اینکه زندگی پر از آرامش داشته باشید ، میتوانید به مرکز مشاوره ازدواج و خانواده مراجعه کنید.

شماره مشاور و روانشناس روحانی
در این مرکز در زمینه های خانوادگی و مشاوره پبش از ازدواج و بحث های زناشویی و مشاوره طلاق و مشاوره اختلالات شخصیتی و روانی میتوانید به مشاور و روانشناس روحانی مراجعه کنید.

فواید مراجعه به روانشناس خانواده  و ازدواج و کاهش تعارضات زناشویی

ایا می دانید بسیاری از تعارضات و اختلافات زناشویی از کجا سرچشمه می گیرد ؟ در این بخش به ارائه مطالبی برای پاسخ بهتر به این پرسش می پردازیم :

معنی و مفهوم تعارض در این است که در راستای عشق و علاقه بین زوجین طبیعی است که اختلاف و تفاوت نیز پدید آید. اما نام تعارض و ناسازگاری زمانی کاربرد می یابد که تداخل رفتار و اعمال یک نفر با شخص دیگر ایجاد شود.

به بیان دیگر نوعی عدم موافقت و همسانی دو شخص هویدا می شود که موجب جنگ و ستیز و احساس نارضایتی از دیگری را دردل شکل می دهد. هر کس به دنبال تامین منافع خود و اثبات درستی نظر و عقیده خویش باشد اینجاست که تعارضات زناشویی نمایان می گردد.

افراد با ایده و نظرات خود به صورت سدی در مقابل رسیدن به خواسته و اهداف طرف دیگر ظاهر می شوند. اما اینکه علت و سرمنشا این رفتارهای متعارض در چیست برخی از مشاورین و روانشناسان خانواده ریشه را در عدم آگاهی و ابراز رفتارهای بی منطق و نابالغانه دانسته اند. اما عده ای از عواملی که منجر به تعارض زناشویی می شود در سه دسته تعارض ساختاری و ارتباطی و رفتارهای فردی بررسی می شود.

مشاور و وروانشناس خانواده با استفاده از روش خانواده درمانی و یا زوج درمانی درصدد برطرف کردن عوامل تعارض و افزایش روابط صمیمانه در خانواده می باشد. فواید روانشناس خانواده برای افرادی که مستمر از آن استفاده می کنند واضح تر است. 

فواید روانشناس خانواده و ازدواج

روانشناس خانواده  و ازدواج مذهبی و همسرداری

اهمیت و ضرورت بهره گیری از جلسات مشاوره خانواده و یا روانشناسی خانواده برای افرادی که در حل مشکلات خود به دنبال افراد متخصص در ان موضوع می گردند پدیدار است.

مسائل خانوادگی و حل معضلات زندگی مشترک نیز از درجه اعتبار و اثربخشی فراوانی برخوردار است از این رو برای برطرف کردن اشکالات و یا بهبود شرایط و و اصلاح ناکارامدی های رفتاری و هیجانی مراجعه به مرکز مشاوره و روانشناس خانواده مذهبی امری عقلانی است .

البته امروزه سبک مشاوره نیز دستخوش تحولات شده و از گزینه مشاوره تلفنی و انلاین نیز می توان منافعی کسب کرد. مشاوره همسرداری به زوجین و خانواده ها کمک می کند حافظ و نگهبان نهال خانواده خود باشند.

از به وجود امدن تفاوت ها و اختلافات هراسی به دل ننهند بلکه برای برطرف کردن به شیوه اصولی از روانشناس خانواده مذهبی یاری بگیرند. اکنون به فواید روانشناس خانواده بیش از قبل آگاهی یافتید.

در جلسات مشاوره و روانشناسی خانواده ترفندهایی مانند بالا بردن روحیه همکاری و اجرای تقسیم کار در منزل و شفاف سازی خواسته ها و نیازها و به کارگیری رسم گفتگوی سالم و کارساز از بروز و تشدید اختلافات در زندگی مشترک می کاهند.

فواید مراجعه به روانشناس خانواده و ازدواج

مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده و ازدواج در تهران

کلینیک مشاوره و روانشناسی در سطح شهر تهران به ارائه خدمات و برپایی جلسات مشاوره حضوری و غیرحضوری می باشند. معضلات و آسیب های روانی اجتماعی که در کلان شهرها پیش می آید قابل مقایسه با زندگی ارام و کم درددسر در مناطق روستایی و یا کم جمعیت نیست . ذهن و روان ساکنین شهر ازرده از اتفاقاتی است که به واسطه سبک زندگی مدرن برای انان رقم زده شده است. فواید روانشناس خانواده و ازدواج در چنین موقعیت هایی بیشتر اشکار می گردد. 

آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و سوئ مصرف مواد مخدر و پیمان شکنی و خیانت در رابطه زناشویی و اختلالات جنسی توسط مشاورین و کارشناسان مشاوره دینی قابل بررسی و درمان است.

مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده و ازدواج در تهران با بکارگیری تیم حرفه ای از روانشناسان خانواده و استفاده از شیوه خانواده درمانی معنوی به حل مسائل خانوادگی و رفع تعارضات زناشویی می پردازد.

مطلب پیشنهادی

روانشناس مذهبی براى درمان اختلالات روانی 09108644909

روانشناس مذهبی براى درمان اختلالات روانی

روانشناس مذهبی روانشناسی است که آموزه های مذهب را در قالب و محتوای تشخیص و …

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نام

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09108644909

پیامک بدید
error: Content is protected !!
کانال ازدواج کانال مشاوره ک غذای سالم